Bitwa o Geonossis to jedna z wielu bitew wojen lego

Historia

Przyczyny

Anakinowi udało się wreszcie wyśledzić Kola. Sith wiedząc, że nie ucieknie daleko od armii Republiki, udał się do twierdzy na Geonossis i zarządził wielką zbiórkę najbliższych oddziałów.

Walki na placu

Jeden klon eskortował czołg republiki. Żołnierz zabił atakującego go droida. Następnie namierzyły klona dwa droidy. Nagle komandor Flay wraz z kilkoma klonami zniszczył droidy. Potem wraz z Anakinem zatrzymał się przy wale. Flay zauważył że dwa droidy przyczaiły się przy wale i pokonały klony. Flay poszedł obok wału, a Anakin zaszedł od tyłu droidy i je zniszczył. Anakin i Flay przedzierali się dalej. Anakin rzucił jednego droida za siebie zabijając go przy tym. Następnemu droidowi wbił miecz świetlny w "brzuch". Flay podszedł do rannego żołnierza. Nagle Anakin i Flay zostali otoczeni przez duży oddział droidów. Anakin nakazał zaatakować Trekowi. Smok Trek w tym momencie zionął ogniem w droidy, a ostatnie droidy zmiażdżył swoim ciężarem. Anakin pochwalił Treka i nakazał mu wziąć ciężko rannego klona do Pierwszego Obozu.

Utorowanie drogi

Klony rozłożyły obóz przed fortecą. Anakin nakazał Nikowi by utorował im drogę.Nick poszedł wraz z 4 żołnierzami. Klony weszły do środka i zniszczyły droida pilnującego drzwi. Nik rozkazał jednemu z żołnierzy by pilnował wejścia. Pozostałe klony zaatakował drody pilnujące korytarza. Nagle jeden z klonów został ranny. Nik nakazał zabrać go na tyły. Nagle drody cieżko raniły jednego z żołnierzy. Klon pilnujący drzwi podszedł by pomóc Nikowi jednak został ciężko ranny. Nick nakazał ostatniemu żołnierzowi by wezwał wsparcie. Klon poinformował Anakina. Jedi poszedł wraz z Flayem, Kacprem i Boilem. Drugi atak był bardziej udany. Żołnierze pokonali wszystkie drody będące w korytarzu. Nik powiedział, że przy wejściu są jeszcze dwa droidy. Flay, Kacper i Boil zaatakowali droidy przy wejściu. W wyniku strzelaniny Kacper został ranny . Flay nakazał Boilowi zabrać rannego.

Pojedynek

Walka na Geonossis.png

Anakin nakazał Flayowi wezwać Obi-Wana. Anakin zauważa że Kol ma dwa miecze. Sith mówi mu że przezto ma jeszcze mniej szans. W tym momencie przybywa Obi-Wan. Nagle otwiera się właz za Kolem i wychodzą cztery droidy. Droidy rozpoczynają ostrzał. Jedi odbijając lasery niszczą dwa droidy. Pozostałe zostają zniszczone przez nich za pomocą mocy. Jedi atakują Kola z dwóch stron jednak Sith używa piorunów mocy przez co pokonuje Anakina. Kol atakuje Kenobiego. Nagle Jedi znowu otaczają go z dwóch stron. Sith powala Kenobiego na ziemię kopniakiem. Kol atakuje Anakina. Nagle Obi-Wan wstaje. Sith broni się jednym mieczem przed wspólnym ciosem Jedi. Kol mocą odrzuca Jedi w dwie strony. Pierwszy wstaje Kenobi. W wyniku silnego ataku Obi-Wana Kolowi wypada z ręki jeden z mieczy. Kenobi zabiera mocą miecz Sitha. Kol rzuca się na Anakina. Jednak po pewnym czasie rzuca w niego jednym z droidów. Sith sciera się z Kenobim. Jedi wbija mu miecz w klatkę piersiową, a następnie odcina mu głowę. Potem Jedi wrócili do obozu.

Więcej z Fandomu